Merhaba, benim adet günüm 14 gün gecikti. 4 gün önce doktora gittigimde bana rahim duvarin kalinlasmis dedi. Üstelik göğüs ucu hassasiyeti, bel ve kasık ağrıları belirtilerim var. Bel ağrısı daha çok ama sürekli devam etmiyor. Sancı girip biraz sonra çıkıyor. Kanda hcg baktırdım negatif cikmisti pazartesi günü. Bugün de idrarda gebelik testi yaptim negatif çıktı. Hala adet görmedim. Doktor gebelik olabilir demisti. Ama hala pozitif sonuc göremedim. Bu sekilde olup gec döllenme yaşayanlar var mı?