Tuba04 Nese-baby ne zaman kullanılır bilmiyorum ama 15 günden fazla takmak göbek bırakırmış doktorum dedi orada ki kaslar iyice tembelleştiği içib
es-es1 Nese-baby ben instagram da görmüştüm doğumdan 1 hafta sonra kullanmaya başlanıyormuş günde 3-4 saat takmak yeterli yazıyordu sürekli de takılan bir şey değil bence 🤷♀️
Ballilokmacik Nese-baby doğumdan 1 hafta sonra doktor bandaaji çıkardı ve korse kullanabilirsin dedi canım ben sezeryan ile doğum yaptım
Elifsevviinn Ben ilk gün taktım.hem ağrımı da azaltıyordu . Hiç denecek kadar az ağrı hissediyordum .
Asya1209 Ben sezeryan doğum yapmıştım.ikinci gün eve gelirken korse aldım kullanmaya başladım ikinci gün.daha pratik oluyorsun oturup kalkarken.ufacik kimildamalarda bile sıkı tuttuğu için kolay hareket ediyorsun.ben bı zararını görmedim kizlar.