Merhaba öncelikle , hamile olduğumu 4 gün önce anladım. Ve yaklaşık 5 gündür büyük tuvalete çıkamıyorum gaz sancısı da çok oluyor daha 1 aylık hamileyim normal dedi doktor ama yediklerim yarayışlı olduğu için mi acaba çıkamıyorum kafamda deli sorular ☺️☺️