Elifnuraltunay idrar da protein kacagi olup olmadigini anlamak icin saglik ocagina gidip saglik ocagindaki doktora soylesem test yaparlar mi? yani saglik ocaginda yapilabilen bi testmi? ayaklarim cok sisiyor daha 21+3 um ayaklarim balon gibi oluyor aksama kadar. esmde acaba bebegin kordonumu dolandi diyor bunun kordonla alakasi varmi. ben protein kacagi diye okudum nette ama 😔
NaimeYilmaz Elifnuraltunay bilemeyızkı bence saglık ocagınada degıl hastanenıze gıdıpte yaptırın testınızı proteın kacagı cıddı bır sorundur tansıyonunuz nasıl?
Betlgkcee Elifnuraltunay aynı sorundan test yaptırdım can bende yarın sonuç alicam ama sağlık ocağı bişey yapmadi
Betlgkcee Elifnuraltunay sağlık ocagi bişey yapmıyor kendi doktoruna git 24 saatlik idrar biriktiriyosun ondan tahlil yapıyorlar 2 günde cikiyomus sonucu benimde şuan ayaklarim top gibi haftama göre çok sisiyor eğer protein kaçağı varsa doguma aliyolarmis hemen
YaSeEeeee Elifnuraltunay canım bende 25 haftamdan beri ayak şişkinliği yaşıyorum ama protein kaçağı ilk senden duydum ödem oluyor işte normal hastenede kan idrar ve kültür testi yaptır istersen bol bol yürü tuzlu tatlı çok fazla yeme şekerli içecekler tüketme hamur işi vs ben 31 haftalık olacağım dikkat ediyorum yendiğime içtiğime
Elifnuraltunay NaimeYilmaz tansiyonum hep normaldi, ama bugun olcmedim evimde yok cunku. acaba yarin saglik ocagi yerine kendi doktoruma mi gitsem?
NaimeYilmaz Elifnuraltunay bence öle yapın haftanıza gore ayak sısmesı cok erken dusundugunuz gibi olabılır uzmanında tahlıl yaptırıp onunla muhattap olmak daha mantıklı saglık ocagındakıler saglam ınsanı hasta edıyorlar 😊
Elifnuraltunay Betlgkcee ciddimisiniz, daha 22 haftaligiz biz siz kac haftaliksiniz. yarin gideyim o zaman, kendi doktoruma idrar biriktirir cuma gunu verir pazartesi sonuclari alirim😐 insallah oyle birsey yoktur sizde de bende de .
Betlgkcee YaSeEeeee bende protein kaçağını biliyordum doktorum söyledi oluyormuş canım böbreklerden sizma oluyomus gebelik zehirlenmesi yapıyormuş
Betlgkcee Elifnuraltunay ben 25.inci haftadan beri sisiyodum önemsemedim normaldir dedim şimdi 33+5 haftaligim doktora söyledim kızdı baya erken neden soylemedim diye 2 bacak ultrasyonu istedi kalp ve damar cerrahisi uygun görürse yaptır dedi ama yapmadılar bacaklara takılan aletler kasiyomus doğumu başlatır dedi sonrada 24 saatlik idrar biriktirdim yarin sonuç çıkacak içim rahat eder en azından tuz şeker hicbisey yemiyorum da
Betlgkcee Elifnuraltunay bencede git yaptır bişey çıkmaz inşallah aklında şüphe kalmasin gebelik ödemidir umarım
Elifnuraltunay Betlgkcee gebeligin sonlandirilmasini duymak beni cok uzdu.. umarim oyle bi durum olmaz😭 sizede cok gecmis olsun...
Elifnuraltunay Betlgkcee cok sukur protein kacagi cikmadi. suyu bol icmem gerekiyormuş. ve herşeyi tuzsuz yemem🙏🏻
Betlgkcee Elifnuraltunay aman çok şükür canım bendede bişey çıkmadı aynısını banada söyledi doktorum dogurana kadar şişmeye devam ödem rekoru kırarız artık ayaklarım kocaman oldu insan içine çıkmıyorum😀