Merhaba kızlar bişey danışmak istiyorum size burda tecrübeleri olanlara. Benim 26 haftalık erken doğumum var su sızıntısı oluyordu şu an tekrar 15 haftalık gebeyim 13 hafta da doktorum alttan muayene edip rahim ağzı kısalığına baktı 5 cm dedi 13. 16. ve 20. Haftalarda rahim ağzı kısalığına bakıp kontrol edeceğini bi sorun olursa serklaj yapacağını söyledi sorum şu eğer o haftalarda serklaj yapılırsa bi sıkıntı olur mu? Yardımcı olursanız sevinirim