Minnakhamis hilal90 26. haftadayım iğneyi hala kullanıyorum onun dışında diğer ilaçları daha erken dönemde azaltarak bıraktırdı doktorum
mercimeginanne hilal90 13. Haftamda bıraktım. Zaten sadece duphaston ve folik asit kullanıyordum. Sonrasında multivitamine devam ettim
Cigdemss hilal90 ben 13. Haftama kadar lutinus fitil 3 kez esteoferm günde 3 coraspirin 1 decavit 1 Duphaston 2 Progesteron iğne haftada 1 düşük riskim olmadığı halde kullandım . 13 ten sonra şimdi sadece coraspirin ve decavit devam ediyorum