2cm’e yakın açılmam var pazartesi nişanım geldi. Bugün kontrolüm vardı kontrolden eve döndüm yine. sabahtan beri giderek sıklaşan sancılarım vardı. Nst bağlandım 10dk da bir 80lere çıkan sancım çıktı. Ayaktayken kasıklarıma bıçak gibi saplanıp geçiyordu. Bn sürekli yalancı sancı çekiyorum ve düzenlide devam ediyor 3dk ya bile düştüğü oldu ama dayanılmayacak gibi ağrım olmadı. Ama bebeğin kafası kanalda olmasına rağmen tam aşağı inmemiş rahim ağzı incelmiş. Doktorum suni ile başlatalım desene cesaret edemiyorum. Bebekte sıkıntı olmadığı sürece bekleyelim dedim. Kafası kanala tam inmemiş olupta normal doğumda ilerleyen oldumu acaba ?