EmineYavuzhan1 Busraa89 Ben gidiyorum canım muayeneye ama daha doğumuma var Nesrin Gökçene gidiyorum çok memnunum
Esenburhan123 Busraa89 tercih edebiliriz Nesrin hanım cok iyidir normal Doğum yanlısı normal Doğumda da cok sakindir 2 yıl önce orada Ebelik yaptım suan şehir dışına evlendim ama Doğum için Nesrin hanımı düşünüyorum. Hasta memnuniyeti odaklı çalışan bir hastane 🥰
Adosum_34 Adosum_34 Busraa89 sordum nesrine gitmiş ama ebesi çok igrenç dedi hiç memnun degilim dedi yaman tıp merkezinden vazgecme dedi bana ben yaman tıp merkezine gdiiyorum eray hocaya erdemdeki sadece ebeden memnun kalmamış
Busraa89 EmineYavuzhan1 çok sağol canım oturduğum yere çok yakın bir hastane burada da kimsem yok kararsız kalmıştım fiyatları da uygunmuş Nesrin hanımı denemek isterim
Busraa89 Adosum_34 ben de Eray beye gittim çok memnun kaldım ama hastane şartlarından dolayı biraz tedirgin oldum açıkçası
EmineYavuzhan1 Adosum_34 Aaa bende Eray hocaya gittim 2li teste 12.haftada cinsiyeti bildi inanılmaz tecrübeli doktor çokta ilgili saatlerce ultrasonda baktı
Adosum_34 Busraa89 ne gibş mesela benim orda bir çok arkadslarım dogum yaptılar herhangi bi soeun olmadı erdemi hiç bilmiyorum gitmedim o yüzden bilgim yok açıkcası
Busraa89 Adosum_34 çok sağol canım benim hiç tanıdığım yoktu giden burada görmüştüm ama gerçekten çok iyi bir doktor ben de çok memnun kalmıştım
Adosum_34 EmineYavuzhan1 eray hocayı ben çok seviyorum şakacı güleryüzlü ilgili yani soruyor kimi doktorlar böyle degil samimi olmuyor yani insanla hastasının yğzğne bile bakmıyor şuanda da gidiyormusunuz
EmineYavuzhan1 Adosum_34 Gidiyorum kuzum 12. Haftada cinsiyeti bilmek her doktorun harcı değil ve espirileri bizi iyice doktora bağladı Kızçemizzzz oluyor dedi sevincimize ortak oldu 😍😍
Adosum_34 EmineYavuzhan1 çok sevindim allah analı babalı büyütmeyi nasip eder insallah benimde son demlerim bugun yarın bebegşm dogacak inşallah
EmineYavuzhan1 Adosum_34 Hadi canım Rabbim bir avazda kurtarsın seni de sağ Salim kucağına alırsın inşallah