Iknur Kızlar bugün gittim renkli ultrasona 29 haftalığım ama biz keyfi yaptırmak istedik ilerde bebişimize hatıra kalsın diye çok güzel bi duygu renkli renkli görmek bir sürü resim çıktı cd çıktı çok güzeldi bebeğimizi izlemek 😍😍😍😊😊😊
Hulyarecep Bayram sonrası bizimde var renkli ultrasyonumuz bized nasip kısmet olur İnşALLAH bebişimizi izlemek 🙏🙏