Sweetiron Kizlar bugun doktora gittim kese var dogru yerlesmis ama kalp atisi duyulmadi benim ilk oglumda bu haftada duymustuk o yuzden biraz endiselendim sizce norma mi
Smanrsmsk61 Sweetiron şöyle her gebelik bir olmaz değişiklik gösterebilir ben 7+4 te almıştım kalp atışını canınızı sıkmayın duyarsınız inşallah
aminemm0608_2014 Olabilir benim 8 hafta hesaplamaya göre ama doktor geç döllenme oyuxden kalp atışını duymamıştım ve sonra devamı olmadı gebekigimin kanamam oluyordu düştü