edanuur canım bence bir tehlikesi olsa doktorlar yapılmasını söylemezdi diye düşünüyorum bir tanıdığım gebelik şekeri yüzünden bebeğini kaybetti eğer farkına varsaydı önlem alınabilirdi diye düşünüyorum tabiki herkesde böyle olucak diye birşey yok ama doktorun yapılmasını söylüyosa bence yaptır derim