Arkadaşlar Bugün çatı muayenesi oldum. Herhangi bir korku yaşamadan geçirdim. Okuduğum kadarıyla ilişkiye nasıl giriliyorsa çatı muayenesi de onun verdiği acı kadarmış. Ama sanırım benim yaşadığım bundan bi tık fazlaydı. Muayeneden sonra akşam evde kahverengi lekelenme gelmiş ve hafif adet sancıları vardı. Böyle bir durum yaşayan var mı? Doğumu mu tetikledi ?