Fy-33 benim ilkinde çok kötü olmuştu 3 ay çektim.. Bu ikinci gebeliğim gümüş kapak kullandı kardeşim çok faydasını gördü iki güne geçirdi bende hemen aldım.. İlk gebeliğimde ne kremler silikon uçlar kullandım banamısın demedi.. Ama birtek ayva çekirdeği öneririm.. O beni rahatlatıyordu..