annelik16 ElaNur01 çocuktan çocuğa farklılık gösterir doktor sorun yok demişse kıyaslamamanız size daha iyi gelir 💐biz 936 gramız
Busra_6161 ElaNur01 benim de o hafta 780 gram demişti normal dedi Allah herkesin yavrusunu kucağına sag Salim almayı nasip etsin
Oziozi ElaNur01 biZim haftaya 26 haftlk olck bakalım ne kadr pekı doktorunuz zayıf dedıyse ne yapmanız gerekıyor neler tuketmeliymıssınız birsey dedımı ayeıca son haftalarda kılo alıyor bebekler uzulmeyın
badehandeyldz ElaNur01 ben 25+4 üm pazartesi gitmiştim sormadım kendi bebegimin boyunu kilosunu ama doktor gelişimi iyi dedikten sonra bi önemi yok 🌸
ElaNur01 Oziozi ben kendimde zayıf olduğum için doktor sana çekmiş dedi boyu uzun zayıf bir beb3k dedi
Gizoo87 Bence gayet iyi maşallah. Bireysel farklılıklar oluyor doktor bir sorun görmediği sürece kafaya takmamak lazım. Ben 24+2 de gittim 32 cm 810 gramdı. 1 hafta kadar önde olduğunu söyledi.