Kaktus48 İlk gebeliğim 8 haftalik hamileyim daha doktorum bu konu da bisey demedi ama şimdiden düşünüyorum. Yaptıran ya da yaptirmayanlar fikir verirse sevinirim
Guzelannehnm Kaktus48 merhaba ben 12 haftalığım pazartesi yaptıracağım insallah11. 13. Haftalar arasında 2li test yapılıyor sizin daha var sanırım mecbur değil fakat yaptırmak iyidir bence
merveklyc Kaktus48 Ben yaptırdım canım doktor yaptır dediği için bence yaptırılmalı üç aşağı beş yukarı biraz fikir veriyor bebeğin sağlığı hakkında