iki_can Kızlar birinci hamileliğimde çatlağım oldu ama son haftada çıktı. Şimdi ikiye hamileyim ve 15 haftada çok kaşıntım var. Acaba bu çatlaklar büyüt mü çok stresliyim bu yüzden görüntü çok kötü zaten. Acaba tecrübe edinen anneler var mı