Merhaba kızlar önceden farklı devlet hastanelerinde test yaptırdık 2 kere sonucları net değildi az kritere bakılmıstı. Bugün özel bir laboratuvara test için gittik. Sonuçlar böyle
https://hizliresim.com/ZArZCq
Önceki ay testimiz buydu hata olabilir dedi doktor bu sefer laboratuvarda test yaptırdık sonuca bakınca cidden hatalı
https://hizliresim.com/LDFScN
Bir sıkıntı olduğu belli tahmin ediyordum önceden takviye ve vitamin için öneri isteyeceğiz doktordan proxeed plus özellikle . Önceden demiştim solda 2.7 mmlik varikosel olduğunu ama ameliyatlık değil demişti doktor. Ekim ayında Corona geçirdiğimizi söyleyince ondan sebep değerlerde ciddi düşüş olur demişti. Şimdi anlamadığım gros anomalisi ne demek kalan %5 morfoloji mi o da yazılmamış.Bu arada 9 aydır deniyoruz maalesef olmuyor.