Tahaninannesii Mervee7 Meltem smart kral beşik aldım e bebekten, kurulumunu yaptık beğendik henüz kullanmadık ama kullanışlı duruyor
Buketkucuk Mervee7 henüz kullanmadım hamileyim ama düz ahşap eski tip sallanan bir beşik aldım ama anne yanı değil çok içime sindi bakalım 🦋😇
Pemberuyam_ Mervee7 Biz civilden bu ahşap sallanan beşiği aldik. 3,4 yaşına kadar kullanabilir. 60 a 120 ölçüsü de büyük https://imgyukle.com/i/L1epVy Tek içime sinen bu oldu, kademeli ister derin ister yüksek yapılıyor yatağı da
Cansu101706 Beyzahezer bende onu düşünüyorum canım e bebekten mi aldın kampanyası bitmeden alabilirm inşallah
Hayalizlerim Tahaninannesii beyaz rengini mi aldınız acaba ? Bende onu almak istiyorum cila yok diyorlar sorun olurmu bilmiyorum
Tahaninannesii Hayalizlerim evet beyaz, yüzeyi parlak değil mat neden sorun olsun ki, ben sıkıntı olacağını sanmıyorum. Salon takımım falan da aynı mat yüzeyli doğal ahşap bir sıkıntı yaşamadım🤷🏻♀️
htctpc derinsart çilekten hangi modeli aldınız acaba? Ben internet sayfalarından baktım çok beğenmedim.Odada nasıl durdu?
derinsart htctpc baby cotton modelini aldık bizim içimize sindi dekorasyonlarla dahada güzellitirirz dedik.. benim odam cok kücük oldugundan ya özel yaptircaktim yada bitek bu model sıgdı bunu aldık oyuden