Kızlar 40+4 olduk Salı günü nstde sancım çıktığı için bugün yatışım yapılacaktı sabah 9 da gittim acilden giriş yaptım nstde yine sancım çıktı ama açılmam 2 cmdi istersen yatıralım istersen yürüyüş yap 2 saat sonra gel dediler yürüyüş yaptım 3 saat sonra tekrar gittim açılmam var mı diye baktığında hiç açılman olmamış yürüyüş hareket etmeye devam et suyun sancın gelirse öyle gel dedi.
Acılma olması için napmam lazım ? 🤷🏻♀️