yasemin333 tansiyon yada geçmişten gelen kronik kalp damar rahatsızlığım yok fakat rahme giden atardamarda daralma olduğundan pıhtı atma ihtimaline karşı kullandırıyor doktorum bana da, doğuma kadar bebeğe kan düzgün gitmesi için doğumdan sonra da 3-4 ay daha kullanman gerekicek rahim kendini toparlayabilsin diye dedi ama süreç ne gösterir fikri değişir mi bilmiyorum, doğuma az daha zamanımız var. Bana doğum sonrası 40 gün derse ona da razıyım, 3-4 ayı düşününce 😇