2prensannesl valla bende öyle oluyordum sürekli tedirgindim hatta eşim söyleniyor yemiyorsun felan diye doktora sordum tabiki eşimin yanında 😊doktorum gayet iyi dedi bebeğin sağlıklı önemli olan çok kilo alması değil sağlıklı olması dedi senin kilo almaman ise daha güzel doğum ve doğum sonrası için sen boşver takma kimseyi dedi 🥰öyle rahatladım