NilayRuya ya sen baya fitmişsin 😀 bende evlendiğimde 45 kiloydum tabi 3 sene önce 😂😂😂 tüp bebekle hamile kaldım tedavi zamanı bile 2 kilo aldım millet stresten veriyor o dönem ben ne kadar rahatsam kilo aldım 🤦🏻♀️😂 valla bende öyle gören ne zayıfsın kilo al biraz diyordu şuan bildiğin kilo hesabı yapıyorum 😂 şaka gibi 🙄😂 benimkiler birde ikiz şimdiden kocaman oldu karnım sonumu düşünemiyorum 🙇🏻♀️😂ama yinede sen benden baya iyisin 4 kilo fazlayım senden 😬😂