TA1234 Normalde göğüslerim çok küçük ama 8-9 haftalık hamileyken çok şişmeye başladılar oldukça sert ve dokunurken çok acıyor arkadaşlarıma soruyorum daha çok erken diyorlar herkesin son aylarda böyle oluyormuş
arzuublm TA1234 benim de öyleydi hayatım korkacak bi durum degil herkeste aynı etkiler olacak diye birsey yok benim hatta daha 5 haftalıkken oldu :) sonradan yumuşuyor
Elifgrgn TA1234 5 parmagin 5i bir degil ki canim benimde 7 8 haftalıkken bi başladı suan 17 haftalik olcam hala çekiyorum başkalarına bakma sen dikkatli ol ama fazla dokunmamaya çalış süt kanalların acildigindan olur ilk gebelikte genel de erken olur derler bide bilmem dogru mu ama
Senayyalcin TA1234 Benim de başlarda başladı şişip ağrımaya ve sadece göğüslerim çatladı göbeğim hiç çatlamadı göğüs hassasiyetiniz vardır benim gibi birşey olmuyor😊
September_ TA1234 yok canım benim de ilk haftalardan itibaren büyüyüp sertleşmeye başladı dediğin gibi. Şimdi 16. Hafta büyümesi durdu şükür 😄