Sevalkoyuncu 16 haftalık hamileyim başım hamileliğim başından beri ağrıyo 😔hiç yaşayan var mi nasıl geçti sizinde oldu mu 😔(bu arada tansiyonum hep normal )
058elf Sevalkoyuncu benimde 15 16 haftalıkken olmuştu geçmeyen bi ağrıydı doktor parol yazdı içiyodum ağrıdıkça, bi dönem oluyo o baş ağrısı ilaç alabilirsn doktoruna danışıp istersen canım
Alinamoms Sevalkoyuncu ahh o haftalarda neler çektim parol almamak için. Ama çareyi nane yağında buldum 🤦🏻♀️
Dilek0809 Sevalkoyuncu 16+3 sabahtan beri karanlık odalar mı denemedim mentol taşları mı hiçbiri işe yaramadı mecburen parol alacağım allahtan o alınca kesiyor ama almak da istemiyorum sık görülen bir şeymiş baş ağrısı ama gerçekten çekilecek gibi değil çok fazla ve geçmiyorsa parol alın
Sevalkoyuncu 058elf parol minoset iç dedi arada alıyorum ama içime de sinmiyor ilaç içmek ama içsem daha iyi olacak sanırım çok sağolun 🙏
elifinannesiiii Kan miktarı fazlalaştığı için oluyormuş canım bende 2 3 günde bir dayanılmaz baş ağrıları yaşıyorum ılık duş ve doktorumun izin verdiği miktarda (günde en fazla 3) parol ağrı kesici içerek bir tık iyi olabiliyorum ☺️
Sevalkoyuncu elifinannesiiii çok tşk ederim bende parol alayım içmemek için direniyorum çünkü çok sağolun
Sevalkoyuncu Alinamoms bende mentol taşı sürüyorum çok geçirmiyor ;( nane yağıyla masaj yapıyorsunuz değil mi
Sevalkoyuncu Dilek0809 çok sağolun size de geçmiş olsun 😢öyle yapayım içeyim inşallah geçer 😢bende anksiyete var bide korkuyorum başka bişeyden mi ağrıyo diye