Busbus58 Anneadayimm ben yaptrmamıştm ilk gebelikte ama normal yaptım. Arkadaşım olmamıştı çatı muayenesi oda sancıyı çekti masaya çıkınca çatın dar diyip sezeryana aldılar. O yüzden yaptırın ona göre hareket edersiniz
OzgeSahin2 Anneadayimm benide 38 de cagirdi bakalim bebegim başaşagi dondugu icin normal olabilir miyim catim musait mi ona bakilicak yoksa da sezeryan zaten 😊
Baobap Anneadayimm ben kendi doktoruma sordum, doğum anı gelene kadar herhangi bir çatı muayenesi yapmayacağını, bunun o andan önce yapılmasını doğru bulmadığını söyledi. Aşırı rahatladım.
Abdullahm1 Baobap öyle doktordan Allah razı olsun. Burda Gazi hastanesindekiler beni her geldiğinden alttan bakıp çatı muayenesi yapıyorlardı 3 kere alttan baktılar özele gittim bu kadar alttan bakılırsa açılman bir anda artar dedi . Son gittiğimde de baktırmadım . İyiki de baktırmadım.
Vuslat23 İlk dogumumda doğumun oldugu gün sadece gaznete inmişmi dıye bakıp gidiyolardı hani agrı sızı yok bakıp gıttıler, bunda 38 . Haftada bakcaz dedi hemşire