ysfali06 Ben 18 yaşımda miyom ameliyatı olmuştum. Kontrole özele gidiyordum, ordaki doktorum fakülte de Mehmet Dolanbay adında Prof doktor var alanında çok başarılı Demişti. Gittiğim gün amelyat günü verdi amelyatım da güzel geçti şükür. Şuan Tekden hastanesinde olduğunu biliyorum. Çok iyi bi doktordu. Tavsiye ederim 🙋 Rabbim şifa versin.