Gizberkk Bugün 27+1 olduk bebeğimle. Sabah mide bulantısı ile uyandım. Karnımda agrımda oldu. Normal mi bu durum, yaşayanınız oldu mu anneler? Bebek doğum pozisyonunu aldığından oluyor dedi yakınlarım ama ben tedirginim😔
denizkizim Gizberkk ayy ben de 27. haftamdayım dün muz yerken kustum bugün de hala gün içinde ara ara mide bulantısı yaşıyorum. normal mide bulantımı bile 2-3 hafta yaşamıştım şimdi bu aylarda ne alaka ben de çözemedim :(
Alinamoms Gizberkk ilk defa mide bulantısının doğum belirtisi olduğunu duydum valla bence alakası yok havalar soğuk belki üşütmüşsündür. Ağrı desen inan hepimizde yok hatta benim ağrım yok diyen çıkmaz 🤦🏻♀️
Gizberkk denizkizim bebeğin anne karnındaki pozisyonu sebebiyle oluyor deniliyor. Ayakları midemize baskı yapıyormuş oda bulantıya sebep oluyormuş çevremden duyduğum bilemiyorum tabi gerçekten öyle midir 🙂
Gizberkk Alinamoms doğum belirtisi değil demek istedikleri. Karın içinde kafasının rahme doğru dönmesi. Yani baskıdan dolayı miden bulanıyor diyorlar. Tabiki bende bilemiyorum çevreden hersey duyar insan maalesef 🙂
Bireylulmasali 28+5 haftalık hamileyim canım midem çok bulanıyor baş ağrısı da var mı sende?Tansiyonunu ölç mutlaka
Gizberkk Bireylulmasali evet baş agrım oldu ama geçti. Tansiyonumu hiç ölçmedim. Belkide tansiyonumla ilgilidir
Alinamoms Gizberkk anlıyorum da bebek aşağı doğru baskı yapıyor yani vajinaya mide tee yukarıda kaldı inanmayın böyle şeylere 😂 bu ülkede gerçi herkes doktorda. Vücut dönem dönem değişiyor herşey yani bende bigün çok iyiyken ertesi gün karın ağrısı ayrı bel ayrı mide yanması artık alıştım demek ki böyle diyorum 😂 bende bu sabah mesela miğde yanmasıyla uyandım dün bel ağrısıyla uyanmıştım 😂😂
Srcozlm17 24.haftamdayım 3 günden beri ara ara mide bulantım be bir kere kusmuşlugum oldu uzun zamandan sonra üstelik birde baş agrım baş dönmem kulaklarımda baskı çınlama elde ayakta yanma ve uyuşma var bunlar bu haftalarda normal mi acaba ilk başa dönüyorum gibi
Gizberkk Srcozlm17 kontrole gidip emin olmak en güzeli. Böyle düşünerek acaba diyerek daha kötü oluyor biz anneler için. Benim sadece bulantım oldu. Birazda karın agrım. Normal deniliyor 6. 7.aydan sonra bulantı ,bel agrısı normalmiş. Tabiki yinede sizin şikayetiniz çok fazla doktora gitmeniz uygun olacaktır.
Gizberkk Srcozlm17 hatta bende 1 haftam var doktor muayeneme devam ederse bulantım doktoruma soracağım 😊
biranneden1 Benim de 2 gündür bulantım var . Sanki ilk zamanlarki gibi koku hassasşyeti de yaşamaya basladım kontrole gidince sıracağım 😔
Gizberkk Alinamoms Evet herkes kadın doğumcu herkes bilgiç maalesef. Keşke sadece bu tarz şeylere yorum yapsalar yeme içme yakında şöyle nefes al dicekler 😁😁 kayınvalidem sağolsun sürekli saçma saçma beslen diyip duruyor açlıktan öldük sanki 😁😁
Alinamoms Gizberkk bizi geren dışarıdaki insanlar zaten malesef ki. İster istemez etkileniyoruz inan kiloya 0 takıntı olan ben o gün kız kardeşim ayyy abla yüzün nasıl şişmiş öyle dedi o an takmadım ee hamileyim tabi olucak dedim ama içten içe o günden beri gidip yüzüme bakıyorum 😂🤦🏻♀️ soktu zehiri kafama şimdi şiş olmasa bile bende bişey mi var acaba kilo mu aldım çirkinleşiyomuyum diye evhamlanıcam. Bizim düşmanımız dışarıda 😂😂