Serraa123 bana da yıllar önce çektiren bir yakınım ellerimi bağladılar acıdan kalkmamam için demişti yok artık demiştim ama hiç öyle değilmiş , çok Hafif adet sancısı gibi bir sancı oluyor ilaç verdikleri için o da dayanılmayacak gibi değildi asla . Ama son teknoloji cihazlar olması çok önemliymiş .