Normalde de duygusal biriydim evet ama şimdi daha bi başka hissediyorum. Ufak bişeye fazla tepki verebiliyorum. Biraz zaman geçince farkediyorum yanlış davrandığımı ama iş işten geçmiş oluyor. Her zaman olmuyor bu sinirlilik gergin ruh hali. Ama normalde böyle biri olmadığım için ilerleyen aylarda daha da çoğalır mı diye endişeleniyorum..12+4 gündeyim. Çok şükür kötü bi hamilelik dönemi geçirmiyorum aslında bulantılarım neredeyse hiç olmadı. Buna benzer şeyler yaşayan var mı bana verebileceğiniz bir tavsiye var mı 😣