Herkese merhaba. Hamileliğimin 17.haftasindayim nasipse önümüzdeki süreçte detaylı ultrason var özel hastaneye gidiyordum şimdiye kadar daha önce devlet hastanesine hiç gitmedim şımdı randevu istediğim tarihte alsam alırlar mı ?üniversite hastanesi tercihim olsun dedim ama randevu alamıyorum sizler nasıl yaptınız?