Son adet tarhine göre 8 haftalık hamileyim kızlar bugün kahve rengi akıntım oldu hastaneye gittim vajinal ultrasonla baktılar. Kese 12 mm ama bebek gözükmüyordu 😔 bi hafta sonra gel dedi. Geçtiğimiz pazrtesi başka doktora gittiğimde 6 haftalık geç döllenme dedi 2 hafta sonra gel kalp atışına bakalım dedi normalmi acaba korkuyorum boş gebelikte diye 😔 pazrtesi 10 mm di kese bugün 12 mm olmuş yolk kesesi filan varda demedi kaç haftada gördünüz siz dua edin bende göreyim sağlıkla 😔