Didem34 canım aynı hafta aynı günüz 33+1 sırtım 2 haftadan beri ağrıyor kaburgalarımın ağrısından geceleri uykusuz geçiyor bacak krampı el uyuşması bile yanında hafif bile kalıyor 1 hafta önce doktoruma söyledim bana tek dediği doğum yapınca hepsi geçecek diye Bende biliyorum doğum yapınca geçecek Allahın izniyle ama bana demek istediği yapacak bişey yok galiba😊