Nevnev Merhaba detaylı ultrasonda bebeğin beyin omurilik sıvısı az görüldü ve ilgili bölge lateral ventrikül 8,6 olarak ölçüldü. her hafta takip edicez dedi, canınızı sıkmayın dedi. nasıl sıkmayım acaba.. var mıdır başına gelen ? 🙏
Patasana_ Bize de aynı şeyi söyledi doktorumuz 10 mm üzeri olursa sıkıntı dedi ama siz ne yaptınız? filizzx
Patasana_ filizzx Kaç çıkmıştı peki oran bize 8.2 mm dedi doktor tehlikeli bi oran değil dedi ama insanın içi rahat etmiyo yine de
filizzx bizimde o civardaydı bide sağ sol farklıydı biri biraz daha düşüktü hala da asimetrik ama o kadar zorlu bi süreç geçirdikki düşünmemeye çalışıyoruz artık