Faddi54 Merhaba anneler göğüs ucu Krem hangisi daha iyidir ve pompa manüel mi yoksa elektronik olanmı çok karasız kaldım 😊
Kaderrdgn Faddi54 ben ıncıa kullanıyorum bana iyi geliyor tavsiye ederim. Ben elektronik aldım ama doğumuma daha var kullanmadım ama çevremde kim manuel aldıysa pişman hepsi sonradan elektrikli aldılar çok rahat ettiler
Gokyuzunuopmekisterdim Faddi54 meme reddine yol açabiliyor doğal yöntemlere başvurmanızı tavsiye ederim
Glysrcn Faddi54 ben lansinoh krem kullanıyorum , pompa için kesinlikle elektronik olanı tavsiye ederim ablamdan biliyorum.
Gzmsydr Faddi54 göğüs ucu kremi almadı gögsum yara olmadi iyiki almamisim:) pompa manüel aldım ilk hafta kullandım dahada kullanmadım canım