Yaren_garip devlet hastanesine mi gittiniz , gerçekten doktor çok önemli benim doktorum hiç olumsuz bişey söylemedi hatta 270 baya düşük bi sayı ama daha yeni oluşmuştur bir hafta sonra tekrar gel ultrosanda bakalım dedi 7.hafta da kalp atışı varla yok arasiydi o zaman bile daha yeni oluşuyor kafana takma dedi bu haftaki kontrolünde maşallah güm güm kalp atışını duyduk . Herşeyi çok kafaniza takmayın herkesin gebeliği çok farklı oluyor bünye den bünyeye değişebiliyor mesala bende 7. Haftaya kadar koyu renkli akıntı geldi sanki düşük yapıyor gibi ama yerleşme kanamasiymis, yani demek istediğim herkesin yaşadığı farklı şeyler olabilir siz içinizi ferah tütün ve gerçekten doktor seçimini iyi yapın kesinlikle içinize sinen bi doktora gidin