Neserr gebelik ile ilgili okuduğum bir kitapta, anne karnında huzursuz olan bebeğin daha çok hareket ettiği yazıyordu. Huzurlu ve rahat bebekler genel olarak çok hareket etmezmiş okuduklarıma göre. Biz sanırım çok hareketli olmasını çok iyi olarak değerlendiriyoruz. Tabi tıbbi olarak çok hareketli olması mı doğru bu kısmı bilmiyorum ama okuduklarımı paylaşmak istedim 🌺