Esra_80_ Şimdi memlekete geldim ve canım sıkıldı Bebeğim 21+2 kalbinde küçük bir leke varmış böyle yaşayan oldumu veya sonra geçen 😒Sıkınıtı degil dedi detaylıda gözükür dedi 😒
Zombicikk Esra_80_ benim arkadaşıma da demişlerdi. Doğduğunda birşeyi kalmamıştı bebeğin. Zamanla düzelen bir durum diye biliyorum.Endişelenme zamanla düzelir inşallah.
Ekimmeselesi Benim oğlum aylıkken kalbinde ufurum olduğunu söylediler şükür geçti bitti. Erken olabilir sizin için detaylıda çıkar
Esra_80_ Zombicikk ya inşallah eşim sıkma canını dedi ama işte anne yüreği 😒Moral sıfır oldu hemen umarım Allah’ın izniyle geçer 🙏🏻