[silindi] SevgiSungur ben burdaki hemşire arkadaşa sormuştum , uzun kol tulum içine kısa kollu zıbın uygun olur mu demiştim olur demişti. Ben böyle yapıcam inşallah. Vereceğim tulumu kendinden patikli ve eldivenli
B8use SevgiSungur 1 adet tulum tulumun içine citcitli atlet mi giydirir yoksa ic zibin mi bilmiyorum onu soracagim vermeden once )eldiven sapka bez 1 adet battaniye bu kadar
Shnn Ben ilk 10lu takımın Pijama ve üst ceketi vericem battaniyesi vs falan çekim zamanıda tulumunu giydiricem o 10lu takımın çünkü altına kaçırır falan çekim kıyafetlerini sona bırakıcam yani :)