Aysc2651 kesinlikle 1 numara ile başla 2 küçük paket al çok hızlı bitiyor günde 6-7 tane kullanılıyor ilk zamanlar. Marka bütçene bebeğinin tenine senin tercihlerine kalmış ama asla stok yapma şu an mesela benim bebeğim 2 yaşında biz doğumdan itibaren sleepy kullandık. 1.5 yaşından beri stok yapma olayım var çünkü artık numarası sabit bez markası sabit ama belki Seleepy senin bebeğinde çok sızıntı yapacak ya da Prima senin bebeğine uymayacak uysa belki bütçene uygun olmayacak gibi gibi bir sürü sorun oluyor en güzeli az alıp deneyerek görmek