nurokur Eğer bulamazsanız bir videoda salatalığa bolca şeker ekip yiyorlardı ve karpuz tadının geldiğini söylüyorlardı. Henüz denemedim ama belki de doğrudur. Denemekten zarar gelmez diye düşünüyorumm 😄🍉🌸
Nilya88 tanya25 ben antebin ilçesindeyim burda bim de a101 de vardı oralara bakın büyük şehir mutlaka vardır🧡🙏
derinsart tanya25 biara migrosda görüyoduöm ama bayadir gitmedimde hala varmi blmem.. bende buara cilek canavari oldum durmadan yiyesim geliyor soguk soguk nasi iyi geliyo😟
Zeynep_18 derinsart hemde nasıl gece uyanınca falan dolabı açıp nasıl yıkayıp yediğimi bilmiyorum içimi serinletiyor😁
evaburak95 Valla ben bulantıdan dolayı su içemediğim için sürekli karpuz tüketiyorum erzurum gibi soğuk bi yerde varsa vardır çoğu yerde diye düşünüyorum ☺️
XxKirmizibalik tanya25 ben A101’de bulmuştum. Bazı manavlarda da oluyor ama tadı yaz karpuzu gibi değil tabi
Betul-1 tanya25 ben Tekirdağ çorluda yaşıyorum geçen hafta File markette görmüştüm yakınınızda varsa bir bakın derim😔
Suna76 tanya25 aşeriyorum .com evinize getiriyor bi bakın derim bende şeftali aşetdim eşim ordan buldu 😂