eelifmavi yüzük testi hariç hepsini yaşadım. Oglum olucak ama ilk kızımdada uyku problemim vardı ve kalçadan kilo alıyordum ilk aylarda kıyafetlerim olmamaya başladı. Bu gebeliğimin başında anlamıstım farklı oldugunu 4 ayıma giricem herşeyim oluyor sadece beli sıkıyor göbegim çıktı kalçam falan aynı hiçbir bulantı kusma baş dönmesi yaşamadım yani ilk gebeligi olmayan kadınlar biraz daha farkı anlayabiliyorlar.