Aşının bilerek yapılması ilk 3 aylık dönem için önerilmiyor. Ama yapılırsa da korkmaya gerek yok zaten inaktif aşı (gebelikde olduğumuz diğer aşilar gibi) zararı olması beklenmiyor deniliyor. Geçmiş olsun. Bebeğimiz sağsalimdir insallah gönlünüzü ferah tütün.