Beyza19_ şeker çıkmasada diyetisyene başlayın bence, burda hep okuyorum doktor kızdı çok kilo alınca falan diye merak ettiğim gerçekten sizi böyle üzecek üsluplamı söylüyorlar? Ayrıca dediğim gibi herkes aynı şekilde ilerlemiyor bazıları çok kilo alıyor siz daha yarı yoldasınız daha ağırlaşırsanız sizin için zor olur, o yüzden diyetisyenle devam ederseniz sizin için daha kolay olur🥰