Bende 15+1 haftamdayim dün hiç içmedim prilam denemek için bugün şükür bulanmadı midem aksam erken yiyip gece ac yatarsam sabahları hep kusarak kalkıyorum. Yemekten sonra meyve yersem sıkıntı olmuyor.Genelde açken bulantım oluyor o yüzden hep tok durmak istiyorum.Bünyeler farklı tabi ama sizde öyle bir deneyin canım.