Billia inan herkes erkek diyor bende erkek hissediyorum ama dün ikili taramaya girdim doktorum önce bacak arasında birşey göremiyorum kız gibi dedi kaldım öyle sonrada daha çok küçük 2 hafta sonra gel dedi delircem nerdeyse cinsiyet hiç önemli değil ama insan bilmek istiyor birşeylere bakarken ona göre bakmak istiyor dilerim dediğiniz gibi olur çok teşekkürler 🥰