pamukpamukoldum Kızlar kürtaj oldum Pataloji sonucunda sadece dejenere plesanta yazıyor ne demek o ? İnternetten baktım bişi anlamadım Bilgisi olan varmı ?
elifinannesiiii Patoloji teknikeriyim bende terimlerden anlarım ama dejenere plasenta diye bir tanı yok benim bildiğim. Dejenere desidua olabilir mi tanınız?
pamukpamukoldum Bende laboratuvar kimyageriyim ama bende ilk defa böyle bi tanı gördüm🤔 bilgi eksikliğimmi var nedir😁