Defnerabia diyetisyeninizi degistirin bence size hamileliginize uygun bir liste vermek zorunda. Sadece pilav makarnayi cikar demekle olmuyor. Siz bebegi de bu surecte beslediginiz icin duzenli ve her besin grubundan almak durumundasiniz. 3 ana-3 ara ogun yapmaniz gerekicek. Ara ogunde meyve degil kuruyemis; ceviz-badem olursa bebege faydali, 2.ara ogun sut- yogurt- kefir olabilir. Benim son ara ogunum aksam 9.30-10 gibiydi ama kisiden kisiye degisir diyetler. Sekeriniz varsa meyveyi kontrollu tuketmeniz lazim. Siz bu durumda mutlaka duzgun bir diyetisyenle gorusun tek basiniza yapmayin. Moralinizi de bozmayin lutfen cok kilo alimi olup saglicakla sureci geciren bir cok gebe var, siz de duzenli bir programla kilo kontrollu ilerlersiniz saglicakla kavusun insallah bebeginize 🌸