Kızlar herkese merhabalar. 18. Haftanın içindeyiz. Bugün ilk defa doktorum kıza benziyor ama emin değilim dedi. Renkli ultrason yaptırıp 2 hafta sonra tekrar gidicem. Ozaman tekrardan bakarız dedi. Aranızda böyle birşey yaşayıp cinsiyeti değişen oldu mu?