Mucizemmmmmmm Arkadaşlar bugün kontrole gittim riskli gebelige gönderdiler direk bağırsak genislemesi varmış bu şekilde başına gelen varmi, bi açıklamada yapmadılar pazartesi gidicem ama moralim çok bozuldu başına gelen varmi yada bilgi
momsboys Mucizemmmmmmm benimde bugun söylediler ayrıntılı ultrasonda 22. haftamdayım bende tedirgin oldum cok üzüldüm
Mucizemmmmmmm momsboys benim öylede değil ayrintili ultrasonda herşeyi temiz çıktı aradan haftalar geçti 31 haftada ve 36 haftada böyle biseyin oldugunu soyluyolar
Mucizemmmmmmm momsboys bi açıklamada yapmadi doktor pazartesi kontrole gidicem yine riskli gebelige yonlendirdi
momsboys Mucizemmmmmmm doguma kadar yapacak bişey yok zaten diyorlar dogunca doktoru kontrol edecekmiş eger sıkıntı varsa ameliyat diyorlar kafayı yemek üzereyim
Ayten-1907 Valla bana da kafası büyük dediler bu kadar stres yapmayın bence.. O kadar test yaptılar olumsuz Bi şey çıkmadı… Doğana kadar bir sürü şey diyorlar rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🌺
Mucizemmmmmmm momsboys yeme canim dua edicez skinti yaparsak kendimizi üzersek bebegimizde etkileniyo daha sonra Allahın izniyle doğunca bisey cikmaz