hamisanneadayi Merhaba hamileyken antidepresan ilaç kullanan var mı? 3 aylık hamileyim ilacı kestim hiç halim yok çok kötüyüm
Kayraninannnesi hamisanneadayi bu tarz şeyleri doktorunuza sorarsanız daha iyi olur hem sizin hem bebeğiniz için 🙏 burada herkes farklı birşey söyleyebilir
Assssyaa hamisanneadayi genelde doktorlar kullandırmıuor canım ama sor durumuna göre belki izin verir. Bana vermedi. Senin sıkıntın neydi durumun çok mu kötü.
Sedaerhan hamisanneadayi ilk 3 ay verilmiyorlar 3 aydan sonra doktor kar zarar ilişkisine bakıp veriyor canım anne cok stresliyse bebeği kötü etkiliyor
hamisanneadayi Assssyaa Yeme bozukluğum var çok yiyorum öyle böyle değil ve hiç halim yok hep uzanıyorum ev işlerim duruyor. Aslında moralim çok iyi mutluyum sadece bu sıkıntı
Assssyaa hamisanneadayi bu yüzden ilaç kullanmayın bence. En son psikologla konuşun iyi gelir inşallah.